ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن به مسایل شهر ایلام می پردازد با اولویت مسایل بهداشتی و درمانی

معمای 39

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ق.ظ

کشتی ژاپنی وسط دریا بود؛ قبل از رسیدنش به مقصد کاپیتان کشتی رفت تا حمام کند. ساعت طلایش که مارک رولکس بود با انگشترش که نگین الماس داشت را در آورد و روی میز گذاشت. اما بعد از اینکه از حمام بیرون آمد نه ساعتش را دید و نه انگشترش را. چهار نفر از افسران را صدا کرد افسر ملوان، افسر مخابرات، رییس دریانوردان و افسر مکانیک و از همه‌ی آنها فقط یک سوال پرسید : اینکه یک ربع قبل کجا بودند؟ افسر ملوان (هندی) گفت من خواب بودم زیرا کشیک نیمه شب با من بود. افسر مخابرات (انگلیسی) گفت من در اتاق مخابرات مشغول بودم و داشتم خبر رسیدنمان را به بندر بعدی تلگراف می کردم.  رییس دریانوردان (ژاپنی) گفت : من بالای دکل بودم و داشتم پرچم را که وارونه شده بود درست می کردم. افسر مکانیک (مصری) گفت من در موتورخانه بودم و داشتم نقص فنی موتور سمت راست را تعمیر می کردم. به محض اینکه صحبت چهار افسر تمام شد کاپیتان دزد ساعت و انگشتر خود را شناخت.


  • اسماعیل گلستان

نظرات (۱)

پرچم ژاپن زیر و رو نداره پس سریلانکایی دزد بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">