ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن به مسایل شهر ایلام می پردازد با اولویت مسایل بهداشتی و درمانی

با توجه به خبر منتشر شده ی اخیر در خصوص وضع حمل یک بانوی باردار در محوطه یکی از بیمارستان های استان و اعلام موضوع یاد شده از رادیوی استانی و جوابیه منتشر شده دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه بانوی یاد شده  به توصیه پزشک معالج مشغول پیاده روی بوده و این امر موضوعی عادی و معمولی است پیشنهاد می شود در راستای بهره مند شدن همه ی زنان باردار از امکانات آموزشی یاد شده مراسم صبحگاه زنان حامله در حیاط بیمارستان به شکلی که پس از خبردار و ازجلونظام اقدام به پیاده روی در صحن بیماستان نمایند برگزار شود.
همچنین از آنجایی که امکانات مربوط به زایمان در آب فعلا در استان ایلام فراهم نیست میتوان امکانات مربوط به زایمان در حیاط را به شکل آکادمیک مطالعه و جهت ثبت جهانی ارائه نمود.


***

با توجه به نصب پلاکاردهای متعدد در سطح شهر مبنی بر تبریک به یکی از نمایندگان استان جهت عضویت درکمیسیون "سرنوشت ساز" برنامه و بودجه از کسانی که تبریک یاد شده را تهیه و نصب نموده اند  تقاضا میشود اولا نسبت به اعلام صفات سایر کمیسیون های مجلس اطلاع رسانی نمایند و ثانیا رابطه پلاکارد یاد شده با کاهش اعتبارات استانی را توضیح فرمایند !!
  • اسماعیل گلستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">