ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن به مسایل شهر ایلام می پردازد با اولویت مسایل بهداشتی و درمانی


به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدرضا مروارید' در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: این استان با توجه به آمار و بررسی های انجام گرفته، جزء شش استانی است که امنیت غذایی در آن تهدید می شود.
وی افزود: به همین دلیل بحث امنیت غذایی باید به صورت یک کار گروه تخصصی در دستور کار قرار گیرد و آیتم های لازم برای ارتقای امنیت غذایی و توسعه سلامت شهروندان احصا شود.
مروارید به حفظ امنیت غذایی و بهداشتی و سلامت مردم تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه های ذیربط باید به صورت ویژه در این بحث ورود کنند و شاخص های ارتقا امنیت غذایی شهروندان را بهبود بخشند.
  

توضیح اینکه خبرنگار نشریه ایمن در جریان مسایل کارشناسی این جلسه قرار گرفته و بنا بر اطلاعات وارده در بین استان های کشور بالاترین امنیت غذایی و دسترسی به مواد ضروری غذایی در استان قم و کمترین میزان امنیت غذایی و دسترسی نداشتن به آب آشامیدنی سالم و مواد غذایی ضروری در شش استان کشور از جمله ایلام گزارش شده است که در میان آن شش استان خودنمایی بیشتری می نماید به طوری که استاندار و سایر مسوولین از این امر نگران شده و درخواست کارگروه تخصصی برای امنیت غذایی و آب آشامیدنی سالم نمودند.


 

  • اسماعیل گلستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">