ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن

وبلاگ نشریه ایمن

ایمن به مسایل شهر ایلام می پردازد با اولویت مسایل بهداشتی و درمانی

    شهریار مهردادی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش استثنایی استان وسایل توانبخشی بصورت رایگان بمنظور رفاه حال دانش آموزان مددجوی زیر پوشش از طریق این سازمان در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این تفاهم نامه وسایل کمک توانبخشی به ارزش 100 میلیون ریال شامل ویلچر، سمعک و واکر میان این دانش آموزان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی ایلام افزود: همچنین بر اساس این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های هر دو طرف برای خدمت رسانی بهتر به دانش آموزان استثنایی استان بکارگیری خواهد شد.

به گفته مهردادی، علاوه بر این بر اساس تفاهم نامه مذکور دانش آموزان استثنایی استان که مددجوی بهزیستی نیستند زیر پوشش حمایت های این اداره کل قرار می گیرند.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارایه خدمات مطلوب به دانش آموزان استثنایی استان اعلام کرد و گفت: تعهدات دو طرفه این تفاهم نامه در طول سال برای ارایه خدمات به دانش آموزان استثنایی اجرایی می شود.
دانش آموزان  استثنایی در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

 

 

  • اسماعیل گلستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">